کپشن تولد دوست صمیمی

یک دنیا شادی

هزار هزار کلمه محبت

صد عدد شمع روی کیک

و عمری دراز برایت آرزومندم

تولدت مبارک رفیق جان

عکس نوشته تبریک تولد دوست صمیمی

مشاهده در ادامه مطلب 

تبریک تولد دوست صمیمی

مهتاب زیباست اما فقط یک ساعت می ماند

دوستی ما زیباتر است و برای همیشه جاودان می ماند

تولدت مبارک بهترین دوستم!

 

جملات تبریک تولد برای دوست صمیمی

 

چند سال قبل وقتی یه ستاره دنباله دار دیدم آرزویی کردم

این آرزو وقتی برآورده شد که تو تصمیم گرفتی رفیق من باشی

تولدت مبارک!

 

متن های زیبای تبریک تولد به دوست صمیمی

 

دوستای خوب مثل فرشته ها هستند

اونا تو رو راهنمایی می کنند

وقتی که نیاز داری کنارت هستند

و توی لحظات سخت تو رو رها نمی کنند

تولدت مبارک دوست خوبم!

جملات تبریک تولد برای دوست صمیمی

 

People come and go but true friends always stay Happy birthday

مردم می آیند و می روند اما دوستان واقعی همیشه می مانند

تولدت مبارک!

متن های زیبای تبریک تولد به دوست صمیمی

 

هرچی شمع های روی کیک تولدت بیشتر می شه

رابطه دوستی ما هم قوی تر می شه

دوستی بین ما فراز و نشیب های زیادی داشته اما عمیق و قوی تر شده

با آرزوی تولد بسیار شاد از طرف دوست وفادارت

 

جملات تبریک تولد برای دوست صمیمی

 

دوستی با تو مث اکسیژن می مونه که بدون اون نمی تونم زندگی کنم

تولدت مبارک دوستم

تبریک تولد دوست صمیمی

عکس نوشته تبریک تولد دوست صمیمی

زیباترین جملات و پیام تبریک تولد دوستان

دوست خوبم

امیدوارم هر لحظه زندگیت مثل رابطه دوستی مون شگفت انگیز و جذاب باشه

تولدت مبارک!

متن های زیبای تبریک تولد به دوست صمیمی

 

تولد تولد تولدت مبارک

مبارک مبارک تولدت مبارک

بیا یه آرزو کن

بعدش شمعاتو فوت کن

تولدت مبارک

 

*.*.*.*.*.*.*.*.* 

 

برایت عشق، امید، شادی و خوشبختی را آرزو می کنم.

ممنونم که «بهترین دوست من هستی» .

ممنون که «هستی»

تبریک تولد دوست کوتاه


*.*.*.*.*.*.*.*.* 

 

تقدیم به بهترین فردی که تا به حال در زندگی ام دیدم.

امیدوارم که امسال سرشار از نعمت، برکت و اتفاقات خوب برایت باشد. عزیزترینم دوستت دارم .


*.*.*.*.*.*.*.*.* 

دوستی با بعضی ها طعم عالی دارد ، طعم روزهای خوش زندگی .

تولدت مبارک بهترین و جذابترین و زیباترین دوست من .


*.*.*.*.*.*.*.*.* 

 

ببین من خیلی فکر کردم . بعد دیدم بهترین هدیه، دوستی واقعیه ! منم همینو برایت هدیه گرفتم : )

نگران نباش… واست یه هدیه عالی گرفتم. منتظرم تو این روز زیبا ، روز تولدت ببینمت .

 

متن تبریک تولد دوست 
 

من در اشتیاق دوستی طولانی مدت تر و شرکت در جشن های تولد سالیان سال تو هستم.

وقتی هر دوی ما پیر و چروکیده شدیم و دوستی مان شهره شهر شد .

تولدت مبارک

 

 

وقتی که هیچ چیز خوب پیش نمی رود، من کنار تو خواهم بود.

در روز های سخت و ناامیدی و تنهایی کنارت خواهم بود.

در روزهای شادی ات از شوق خواهم گریست

چون تو بهترین رفیقم هستی . تولدت مبارک

 

 

برایت جشن تولدی سرشار از نعمت آرزو می کنم:

زندگی ات رنگارنگ شبیه رنگین کمان، شبدرهای چهار برگ فراوان ، عشق حقیقی و  یک خانواده خوب.

تولدت مبارک رفیق جانم

 

 

 

برای افراد بسیاری لغت دوستی تنها قرار گرفتن چند حرف کنار هم است. برای من، دوستی معنی بهترین روزهای زندگی ام را میدهد.

همیشه خوشبخت باشی . تولدت مبارک رفیق

عکس تبریک تولد دوست قدیمی

 

امروز روز توست

روز میلادت

دنیا تبسم کرده است امروز با یادت

امروز بی شک اسمان ابی ترین ابیست

چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست

تولدت مبارک

 

_______________________

 

قرمز و صورتی و بنفش و ارغوانی

تولدت مبارک

رفیق رویایی

 

عکس تبریک تولد رفیق فابریک

عکس و متن تبریک تولد دوست قدیمی

 

امشب شب جشن و شادی

شب رقص و هیجان و بازی

شب تولد توست با تمام خوشحالی

یک دنیا لبخند برایت آرزومندم

برای تو دوست خوب و قشنگم

 

_______________________

 

خوشا آن سحری که مرغ دل نغمه سرود

بر آمدنت سلام و صد درود

رفیقی زمینی شدنت مبارک

 

عکس پروفایل تبریک تولد دوست قدیمی

میلیاردر خودساخته ۰ لایک :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کپشن عاشقانه برای اینستاگرام کپشن آموزنده متن زیبا برای کپشن اینستاگرام , کپشن اینستاگرام دوستی , متن های زیبا و خواندنی , متن خوب و زیبا برای کپشن
قدرت گرفته از بلاگ بیان