متن و دیالوگ های ماندگار و زیبای سینما و فیلم های ایران و جهان

متن و دیالوگ های ماندگار و تاثیرگذار فیلم و سینما

 

 

مایک : تو یه روانی هستی و من عاشقتم …
اَبی : من روانی نیستم
مایک : من الان بهت گفتم عاشقتم ولی تو فقط واژه روانیُ شنیدی،
این نشونه آدمای روانیه !
دیالوگ فیلم حقیقت زشت

خواندنیهای دیدنی

… بزارید حقیقتی رو بهتون بگم
هیچ وقار یا نجابتی در فقیر بودن وجود نداره
من هم فقیربودم و هم پولدار و هر بار که پاش بیافته
پولدار بودن رو انتخاب میکنم.
گرگ وال استریت

 

دیالوگ های جالب

جک: زندگی هدیه ایه که نباید حروم بشه، شما نمیدونید

برگه بعدی زندگی چیه، باید یاد بگیری روی تک تک روزاش حساب کنی.
فیلم “تایتانیک” از جیمز کامرون

 

بارها از خودم پرسیده ام که چرا سرزمینی

که این همه دوستش دارم با خودش چنین سنگدل است…
بهرام بیضایی

 

 دیالوگ های زیبا و ماندگار فیلم ها

سلاحی که پیش از رفتن ات به دستانم سپردی مهربانی بود.

حالا با این تنِ زخمی وُ این گلوله های مِهر، تنها دلخوشم.

دلخوش به این شب های تاریکی که سرم سنگین است وُ چشمانم خیس

دلخوش به آن سوی زمین که تو لبخند می زنی،

هنگامی که من در اتاق، خودم را به عمقِ تاریکی سپرده ام
سیدمحمد مرکبیان

 

دیالوگ های نمایشنامه اتللو

من دزدی در دهانم نمی گذارم تا مغزم را بدزدد.

***

این نگاه تو من را از بهشت بیرون خواهد کرد.

***

اوه! سرورم مواظب حسادت باشید، حسادت هیولای چشم سبزی است که طعمه اش را به تمسخر می گیرد.

***

مردان عصبانی به آن هایی که آرزوی بهترین ها را برای آن ها دارند حمله می کنند.

***

مردان باید همان چیزی باشند که به نظر می رسند.

***

دیالوگ های نمایشنامه مکبث

چهره دروغین باید چیزی که قلب دروغین می داند را پنهان کند.

***

مکبث: اگر ما شکست بخوریم؟
لیدی مکبث: ما شکست بخوریم؟ شجاعتت را به جای محکمی ببند تا شکست نخوریم.

***

چرا نمی توانستم آمین را تلفظ کنم؟ من بیشترین نیاز را به برکت داشتم و آمین در گلوی من گیر کرده بود.

***

اگر می توانید به بذرهای زمان نگاه کنید و بگویید کدام دانه رشد خواهد کرد و کدام دانه رشد نخواهد کرد.

 

دیالوگ های ماندگار سینمای جهان

 

خـانــم دارابــی(ویــشــکـا آسـایــش): اعـتـراف کـنـیـد کـه بــه زنــهـا نـگـاه ابــزاری داریــد. اعـتــراف کـنـیـد!

دکـتـر(مـانـی حــقــیــقــی): بـسـتـگـی بـه زنـش داره.

ورود آقــایــان مـمـنـوع| 1389| رامبد جوان

 

 

دیالوگ های خنده دار

 

ما همه مون مشکلاتی رو داریم،همه مون چیزهایی رو داریم که باهاشون سر و کله بزنیم، بعضی روزا از دیگران بهتریم، بعضی روزا متوسطیم و بعضی روزا هم فقط جا رو واسه دیگران تنگ کردیم

Detachment-2011

 

دیالوگ های ماندگار سینما

 

(George Clooney):

سال 1996بود و 42 روز این بالا بودم؛هر بار که از بالای تگزاس رد می شدم پایین رو نگاه می کردم و می دونستم که خانم کوالسکی هم داره بالا رو نگاه میکنه و به فکر منه.

برای شش هفته؛با دست برای این زن بوسه می فرستادم و بعدها در ادواردز فرود اومدم و فهمیدم اون با یک وکیل فرار کرده.

Gravity 2013

 

دیالوگ های زیبا و ماندگار فیلم ها 

 

کالیگولا: در گذر از جاده ی زندگی آموختم کسانی را که بـیشتر دوست می داری زودتر از دست می دهی!

Caligula 

 

میلیاردر خودساخته ۰ لایک :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کپشن عاشقانه برای اینستاگرام کپشن آموزنده متن زیبا برای کپشن اینستاگرام , کپشن اینستاگرام دوستی , متن های زیبا و خواندنی , متن خوب و زیبا برای کپشن
قدرت گرفته از بلاگ بیان