با هدف گیری رفتاری جدید تبلیغاتی به مخاطب دقیق خود برسید

درست مثل اینکه عادت دارید موسیقی یا پادکست را هدف قرار دهید ، اکنون نیز این گزینه را دارید که انتخاب کنید چه نوع شنوندگانی پیام شما را بشنوند. خواه به دنبال هدف قرار دادن والدین ، ​​صاحبان مشاغل ، علاقه مندان به تناسب اندام ، شیک پوش ها یا افراد خوش غذا باشید ، اکنون این گزینه را همراه با بیش از 50 علایق و وضعیت در اختیار دارید.

 

هدف گذاری رفتاری چگونه کار می کند

بعد از اینکه تنظیمات کمپین و کارهای خلاقیتان را تعریف کردید ، هدف گذاری شروع می شود. پیش بروید و مکان و اطلاعات جمعیتی خود را انتخاب کنید ، سپس مخاطبان خود را با هدف گذاری محتوایی یا رفتاری اصلاح کنید. برای اطمینان از رسیدن به اهداف کمپین خود ، کافی است یک یا چند بخش متناسب با علاقه خود اضافه کنید. همه موارد را دوباره بررسی کرده و Schedule یا Save را بزنید. دسترسی دقیق به شنوندگان دیجیتال که به مصرف کنندگان مشتاق محصول یا خدمات شما تبدیل می شوند ، آسان تر نخواهد بود.

میلیاردر خودساخته ادامه مطلب ۰ نظر ۰ لایک :)
کپشن عاشقانه برای اینستاگرام کپشن آموزنده متن زیبا برای کپشن اینستاگرام , کپشن اینستاگرام دوستی , متن های زیبا و خواندنی , متن خوب و زیبا برای کپشن
قدرت گرفته از بلاگ بیان