با هدف گیری رفتاری جدید تبلیغاتی به مخاطب دقیق خود برسید

درست مثل اینکه عادت دارید موسیقی یا پادکست را هدف قرار دهید ، اکنون نیز این گزینه را دارید که انتخاب کنید چه نوع شنوندگانی پیام شما را بشنوند. خواه به دنبال هدف قرار دادن والدین ، ​​صاحبان مشاغل ، علاقه مندان به تناسب اندام ، شیک پوش ها یا افراد خوش غذا باشید ، اکنون این گزینه را همراه با بیش از 50 علایق و وضعیت در اختیار دارید.

 

هدف گذاری رفتاری چگونه کار می کند

بعد از اینکه تنظیمات کمپین و کارهای خلاقیتان را تعریف کردید ، هدف گذاری شروع می شود. پیش بروید و مکان و اطلاعات جمعیتی خود را انتخاب کنید ، سپس مخاطبان خود را با هدف گذاری محتوایی یا رفتاری اصلاح کنید. برای اطمینان از رسیدن به اهداف کمپین خود ، کافی است یک یا چند بخش متناسب با علاقه خود اضافه کنید. همه موارد را دوباره بررسی کرده و Schedule یا Save را بزنید. دسترسی دقیق به شنوندگان دیجیتال که به مصرف کنندگان مشتاق محصول یا خدمات شما تبدیل می شوند ، آسان تر نخواهد بود.

هدف گذاری رفتاری

کدام گزینه های تصفیه مخاطب موجود است؟

با افزودن هدف گذاری رفتاری ، روش ایجاد مخاطب خود را ساده کرده ایم. برای محدود کردن آن به بخشهای خاص کاربر ، چند گزینه دارید:

 

بخشهای رفتاری (جدید) - این گزینه ها اطمینان می دهد که مخاطب را با توجه به علایق یا وضعیت او مورد هدف قرار می دهید. می توانید یک یا چند علاقه یا مجموعه ای از گزینه های منعکس کننده وضعیت آنها را انتخاب کنید. حتی می توانید بخشهایی از دو استخر را با هم ترکیب کنید. فقط باید به یاد داشته باشید که بین همه بخش ها یک شرط OR وجود دارد. این بدان معناست که اگر هدف قرار دادن مالکان مشاغل یا مشاغل کوچک باشد ، به هر یک از صاحبان مشاغل یا افرادی که بخشی از مشاغل کوچک در سراسر جغرافیای مورد نظر شما هستند برخورد خواهید کرد.

محتوای جریانی - اگر می خواهید کاربران را براساس الگوهای گوش دادن آنها هدف قرار دهید ، ژانرهای موسیقی یا موضوعات نمایش پادکست را انتخاب کنید. شما این امکان را دارید که شنوندگان موسیقی را بر اساس ژانر یا شنوندگان گفتگو / پادکست را براساس موضوع نمایش هدف قرار دهید. درست مثل هدف گذاری رفتاری ، می توانید چندین گزینه را با هم مخلوط کنید تا اطمینان حاصل کنید که به مخاطب خود رسیده اید. سایت چطور

اصلاً تصحیح نشده است - اگر می خواهید همه افراد در یک منطقه خاص یا هرکسی را که دارای مشخصات دموگرافیک خاصی است هدف قرار دهید ، این گزینه را انتخاب کنید. این امر به ویژه هنگامی مفید است که مخاطبان محدودی را که با یک جغرافیای بسیار کوچک یا گروه خاصی از افراد مطابقت دارند تماشا کنید - به عنوان مثال: زنان 18-24 ساله - که اهمیت آنها بیش از علاقه و الگوی گوش دادن آنهاست.

چه نوع گزارشی دریافت می کنم؟

هدف گذاری رفتاری با گزارش جدیدی برای هر کمپین همراه است که از این بعد استفاده می کند ، که یک تقسیم بخشی است. با انتخاب یک یا چند بخش در ایجاد کمپین ، یک نمودار جدید باز می شود که نحوه توزیع برداشت های شما در این بخش ها را باز می کند. هدف گذاری محتوا نیز به همین ترتیب است ، بنابراین گزارش ، گزینه های هدف گذاری شما را نشان می دهد که توزیع نمایش را در بخشهای هدف شما برجسته می کند.

میلیاردر خودساخته ۰ لایک :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کپشن عاشقانه برای اینستاگرام کپشن آموزنده متن زیبا برای کپشن اینستاگرام , کپشن اینستاگرام دوستی , متن های زیبا و خواندنی , متن خوب و زیبا برای کپشن
قدرت گرفته از بلاگ بیان